fnitter o galen dans.

det var ungefär vad gårdagen bestod av. Fan i helsike vad kul man hade. Träffade sjukt roliga människor, drack awsome drinkar o dansade gärnet. det behövdes verkligen. har roligast med nappe. wööwöö!
idag har vi tjockat pizza o kebabtallrik, o snart blir det väl någon film.

pratade med älskling i telefon för ett tag sen, i typ 7min. det suger ju lagom mkt, med tanke på att när vi väl är ifrån varandra så pratar vi i telefon ungefär 24/7 o sen hon åkte i lördags har vi pratat i telefon max 30 min sammanlagt. fan vad sad :(
Saknar bby så sjukt mkt, men nu är det bara 3 dagar kvar, tackafan för det. Det här är något av det värsta jag någonsin varit med om. Tur att jag har nappe som förgyller mina dagar, o att jag får sova med henne ist för helt lonley :)

imorgon är det fest för mingan, som fyller stor flicka ;) ska hem till henne o käka, o sen blir det väl krogen. på lördag vet vi inte vad vi ska göra än, men antar att det blir till o festa igen, så dagen går fort, sen på söndag åker jag till älskling, o är där tills hon kommer hem på natten. tror jag ska tvinga dit sandra o glo film med mig så man har ngt o göra tills bby kommer :) då jävlar blire mys! fan vad jag längtar.
sen är det lov, o på torsdag ska vi på backyard babies o sen till helgen tillbaka till sala för att fira bästis o ostboll. mkt kul inplanerat nu, wööwöö.

hittade förövrigt denna vackra vimmelbild på konrads hemsida. jag säger då det. vilket minne man har.
puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men gumman det är ju 30+ på lördag på hotellet :P

2009-02-20 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0