Kärlek






Pratade lite med Therese på msn för ett tag sen. Vi pratade om när älskling kommer hem o hon frågade
 - "Är du nervös?" o jag svarade
- "Jaaa!"
o som hon säger, det är lite kul eftersom det är mer än ett år vi varit tillsamman. men det är ju så jävla bra så det finns inte. o jag ÄR verkligen nervös också. har så obeskrivligt mycket fjärilar i magen så det är nå galet. sitter o små ler hela tiden o tänker på baby hela hela tiden. alldeles nervös o förväntansfull helt enkelt.
 Säg mig, vad är kärlek om inte detta?

Nu ska jag iaf krypa ner i älskling´s säng med Helmer, kolla på Beck o sen försöka somna fort som fan så tiden rusar iväg tills Malin kommer hem. Så nästa gång jag öppnar mina ögon så ser jag henne, åååh, nu blir jag nervös igen :(
puss puss puss på det. & godnatt !



Follow jjappe




Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag fixar på bloglovin så får vi lägga till varandra. =)



allt bra?

2009-02-22 @ 23:08:10
URL: http://tiildah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

gullnos, nu vet jag att du är lyckligast i världen nu när du har din malin att kramas o pussas med :D

2009-02-23 @ 11:58:46
Postat av: juliairene.blogg.se

jag va på australia igår :)

ska du göra ngt kul idag då?

2009-02-23 @ 12:43:34
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: plaschicmama.devote.se

asgött med prince;)

2009-02-24 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0