melodifestivalen x 2

melodifestivalen var ju verkligen ingen höjdare ikväll.
Det var 2 som var okej, o 1 som var bra.
Mollys låt var som jag hade förväntat mig,
jävligt fin o så. men fööör lugnt. boring boring! men men, kul att hon gick vidare.
Den som var bäst var ju heltklart Velvet, vilken party låt alltså, haha :D blev så förbannadför att hon inte gick vidare..
sen var det ju Sofia med låten Alla, den var väl helt okej.
Men jesus alltså, BWO? dom var precis som jag hade förväntat mig, o ändå 10 gånger värre.
Låten? hallå, alla deras låtar låter precis lika dana.
Kläderna? varför väljer man tränings overallen när man är med i en musiktävling på tv?
o för att inte tala om Alexander Bard´s jävla ridhjälm han hade på huvudet.
varför varför varför? så otroligt pinsamt.
stackars miah fick höra mig gnälla igenom hela låten .
o EMD gick väl bara vidare för att dom är dom liksom. låten var det ju egentligen inget speciellt med, engligt mig.
resten har ja inget o säga om. uh !



Sitter här o är alldeles nervös.
varför?
jo, för imorgon åker jag till gävle,
 hänger där hela dagen, tills malin kommer hem på natten runt 3-4 tiden.
o jag är nervös, har tusen fjärilar i magen. känner mig helt nykär, alldeles blyg o förväntansfull. trodde aldrig den här veckan skulle ta slut, men det gjorde den. den har gått alldeles för sakta, o det har varit så mkt jobbigare än jag förväntat mig. Men imorgon.. imorgon.. Då får jag vara nära min stora kärlek igen!
sitter o är alldeles tårögd när jag tänker på det. helt sjukt lycklig.
Jag är så jävla lycklig med henne. Du har verkligen visat mig vad RIKTIG kärlek är Malin! jag skulle gå igenom eld o vatten för din skulle.  Min kärlek till dig har inga gränser. allt jag har o säga är LOVE LOVE LOVE !

Har iaf packat klart det mesta nu, hela jäkla väskan är fullproppad,
så ingen aning om hur jag ska kunna stänga den sen. haha
+ att alla tjocktröjor, som tar mest plats inte ens är i, inte sminket inte telefonladdaren, inte kamera, Helmer, Felix, hårspray, parfym osv osv osv. alltså, det är så mkt mer.
haha, får väl ta de i några påsar eller så. Malin lär väl bli skräckslagen när hon ser hur mkt jag har med mig.
Nu ska jag packa klart o lägga upp bilderna från igår osv på Bdb.
tjing!







Håll med om att jag o baby är charmiga när vi posar i våra solglajjor?!
[nu längtar jag ännu mer !!!<3]


Kommentarer
Postat av: keela

okej, jag lägger till dig nu. Lägg till mig då :) fin blogg!

2009-02-22 @ 01:24:12
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: JULIAIRENE - fotoblogg

hoppas du får en bra dag :)

2009-02-22 @ 12:25:53
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: keela

Tack så mycket :)

2009-02-22 @ 13:45:21
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0