Melodifestivalen

ikväll blir det bara till att ta det lugnt, för en gångs skull.
ska se på melodifestivalen med miah, o bara mysa i soffan.
hoppas fan inte bwo går vidare, har inte hört låten, o jag klarar mig bra utan att höra den också. skitmusik är vad det är . haha. näe men dom går väl säkert vidare bara för att det är dom. ska bli kul o se Molly sandén s bidrag också, synd bara att det är en ballad, det passar ju inte in i melodifestivalen tycker jag. men men, vi får väl se =)
bäst hittils har iaf varit alcazar, fyfan vad bra dom var. haha :D med vad fasen hände förr förra helgen? den där j*vla caroline af ugglas, (stavning?) hur sjutton kunde hon gå vidare? hon ser ju ut som en uppstoppad fågel o kan inte sjunga för 5 öre. hon var ju mest bara pinsam. Det finns väl seriöst inte någon som kan tycka hon är bra? eller?
 well well. smaken är som baken i guess.

Längtar ihjäl mig tills imorgon gör jag också. har städat hela rummet hur nogrant som helst o packat det mesta också. ska bli så jävla underbart att få träffa min älskling igen !

har precis skuttat ur duschen nu också o ska snart ta o fixa iordning mig lite, sen vidare till ica för att köpa cigg osv. Sen går jag till Miah o blir där tills inatt någon gång, för att sen sova, upp, packa klart o åka till Gävle, som blir mitt hem några veckor framöver.  Kärlek <3

skriver sen om vad ja tyckte om melodifestivalen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0