natt-tur.

Jag o miah blev helt plötsligt godis sugna så kolla med bror om han kunde köra till statoil, det orkade han inte, men han madde o thomasson skulle till västerås så vi följde med dit ist. Peter körde 160 på världens minsta o isigaste skogsväg så jag o miah var livrädda o satt som 2 harar i baksätet o tröck. haha. väl framme i västerås hoppa vi in på statoil o köpte godis o cola. o sen tillbaka till bilen före dom andra o satt o skrålade "were simply the best, better than all the res.." hur högt o falskt som helst så alla som gick förbi glodde som idioter. gaalet roligt! Nappe är bäst <3
iaf, sen åkte vi hem, lika fort o lika rädda var vi. haha .
nu sitter jag här o ska väl snart kolla på Miami ink o sen ska vi glo film eller nå.

sjukt pepp inför imorgon, jag o nappe ska på krogen i västerås o partaja gääärnet! ska bli galet roligt. Wööwöö!
puss på det!

Förövrigt är jag sjukt sugen på att köpa någon av dessa, men kan inte bestämma mig om vilka?

.

Follow jjappe

Kommentarer
Postat av: Nappe!

dom gula tycker jag ;D

& ja jävlar du, vad vi ska ösa imorgon :) <333

2009-02-18 @ 02:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0