saknadskramp.

såna här fina sms får man av älskling när man är ute o går i snön här hemma i sverige "Ligger i en solstol med en öl i handen o volbeat i hörlurarna;)" är det inte förjävla orättvist så säg?
Saknar älskling som fan gör jag iaf, blir tokig, 5 dagar kvar o det känns som det redan gått 20, fast det bara är 3.. 
Jag är så otroligt jävla kär i dig snuttis, du är ljuset i mitt liv.

http://www.youtube.com/watch?v=-KdWrETu6BI
KÄRLEK !



Lyckades iaf fixa praktik i gävle nu, tror jag :) skulle ringa tillbaka imorgon men det skulle nog gå bra trodde han , Så det känns bra att jag ska få vara med älskling flera veckor i rad när hon äntligen kommer hem.

Langar peppen inför fredag när mingan ska ha 18-års fest också. ska bli galet kul faktiskt.

Nu för tillfället sitter jag  bredvid bästis o lyssnar på (läs: HON lyssnar på) nå jävla disney låtar på youtube, haha !
blev inge film igår, så tar nog det ikväll ist . o idag har vi bara segat framför tv:n, kollat på Miami ink osv.
Nu har vi iaf bestämt oss för vad vi ska göra för tatueringar, ska göra nå "kompis tatueringar" hade vi tänk, kommer bli galet snyggt, min ska sitta på halsen/sidan av halsen, o miah s vid troskanten. hett hett. men vad vi ska ha berättar vi inte än ;D
Ska sova här inatt med, mysigt som fan !


Kommentarer
Postat av: emmah

var ska du praktisera då? ;D

2009-02-17 @ 18:26:50
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ooh, Volbeat är kärlek :)

2009-02-17 @ 22:18:25
URL: http://sauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0