tidsfördriv

har fruktansvärt tråkigt, så jag svarar på en sånhär.

1. Stänger du av mobilen när du sover?
nej, stänger aldrig av den.
02. Vem såg dig senast naken?
malin
03. Hur såg du ut på högstadiet?
fyfan..
04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
som nu. (haha)
05. Hur var du på dagis?
det minns jag inte
06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
min humor är bäst.
08. Biter du på naglarna?
nej
09. Har du något handikapp?
näe
10. Är du rädd för att få hängbröst?
haha ja, o den dagen jag får det blir det silikon, tamejfan.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Kvinna, and i know it !
12. Svär du?
ja, det händer väl rätt ofta
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
aldrig stött på något
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
har flickvän sen lite över 1 år tillbaka, så det får väl räcka som svar?
15. Tror du på utomjordningar?
självklart
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Kyckling, såklart!
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
potatisgratäng eller potatismos.
18. Har du blivit arresterad?
nej
19. Ljuger du?
händer väl ibland
20. Har du kysst en polis?
nej, det tror jag faktiskt inte
21. Är du rädd för Securitasvakter?
nej?
22. Har du någonting att dölja?
Nej, det tycker jag inte?
23. Vad har du på din nyckelknippa?
En liten nalle (a)
24. Är du/har du varit gift?
nej
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
nej. men för att hämta min flickvän, självklart.
26. Kan du laga cyklar?
haha nej
27. Kan du fixa med bilar?
ehm.. nej?
28. Kan du baka bröd?
självklart
29. Vet du hur man frostar av en frys?
hm.. ja. kanske? haha
30. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
L word ? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0