im alive.

haha , jajjemensan.
Har inte bloggat på ett jävla bra tag. Men internet har inte funkat hemma hos baby. o jag har varit där. o dessutom har jag faktiskt inte haft tid/ork eller lust. så ja!
Har väl inte hänt så jävla mkt på sistone faktiskt. Har bara varit hemma hos min snygging i gävle o myst hela dagarna,
I helgen var vi iof i sthlm, o det var förjävla kul faktiskt. pusspådet!

& i helgen som kommer åker jag, mamma, malin o småttingarna upp till edsbyn till mormor. ska bli najs faktiskt.
& imorgon blir det västerås med mammi osv. mys faktiskt!

Förövrigt leker livet just nu, o jag har världens bästa flickvän som gör mig lyckligast i världen.
 KÄRLEK <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

iih, va glad jag blir att du mår bra, min fru :D

lööööve you ;*

2009-03-18 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0