punkt

Fortfarande inte haft nå ork i skriva, men whatever.

Sitter iaf hemma hos baby, o väntar på att hon kommer hem från jobbet. För att sen dra vidare till edsbyn, hem till mormor.
Där vi ska tillbringa helgen. Ska bli mys!

Veckan som var har varit helt okej. Umgåtts massor med Miah o Linus.
i Tisdags vart det fika på stan, o sen på kvällen drack jag o miah öl med daniel, spelade super mario, sjöng singstar, drog en vända till västerås med bästa-bror, o hade det allmänt trevligt.
I onsdags var det stan igen med miah o linus .
Är sjukt lycklig att det äntligen är vår! Gillar´t skarpt!
O fan inte långt tills det är valborg igen.  langar stor pepp inför sommaren.
Men tror fan ingen sommar kommer slå den som var 2007. helt underbart. Läskigt hur fort tiden går.
men men, inte klaga. Nu ska jag packa klart baby´s väska o sen kommer hon nog snart.



Ungefär 2 år sen du o jag hade våran fikapaus, o jag saknar dig, det, oss varje dag, K !




Kommentarer
Postat av: ostboll

peppar jag med!! valborg <33333

2009-03-24 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0